5 سال پیش 6 اسلاید 397 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • ولی من توی خوابام ساعت میبینممم 😐🫣

  • من که اصلا چیزی از ۳سالگیم و ۴و ۵ یادم نی مثل تو

  • من 13سالمه شبا همش یکی رو میبینم پور سر خاله ام راه میره

    • من 17 سالمه و هنوزم از آنابل میترسم تا حالا ییییه بار حتی یه بار اسمش رو به زبون نیوردم میترسم😐

    • منم ازش میترسم

    • راستی یه دختر خاله دارم اسمش رز هسته دوست داری باهاش دوست بشی هم سن خودت هستش

    • اسمی که گزاشتهlimim

  • من 2 سالگی و 4 سالگی رو ادم میاد :)

    • حاجی چرا من شیش سالگی به بعد رو یادم میاد؟ 😳🤐😦😟😟😟😟😟

  • سلام اجی چطوری؟اصن خبری ازت نیس🤧اصن منو یادت میاد؟😂😑

    • سیلام😐 اره یادم میاد آجی جونم😊❤

  • خوب حوصله داری کی حوصله داره که خوابش رو بیرونه واسه دیدن ساعت😂

    • اووو من که با اندوه از خواب خوشم بیدار میشم😂

  • من وقتی پنج سالم بود بهتطر زلزله توی سالن خونه خوابیدیم ک ی زنو توی اتاقم دیدم ک راه میرفت

  • چرا ممکنه تا یه ثانیه قلبش بفهمیم قراره بمیریم
    اگه بخوایم خودمون کار خودمونو تموم کنیم :)

    • یا ابلفضل😐🍓
      جدی ۱ تا ۵ ساله گیمو یادم نمیاد 😐🍓
      جن و روح دیدم؟ یه زمینه ای ازون زمان یادمه که همش جیغ میزدم😐🍓
      خدایا ما جن دیدیم؟😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐🍓

    • من فکر کنم خواهر کوچیکم میبینه چون شبا به دیوار نگاه میکنه میخنده بعدم سقف رو اشاره میکنه همش سه سالشه 😐

    • عه خب روحت شاد😐✌🤏

    • من ۸ سالگی دیدم و یادمه😐✌

    • اره واقعا تئوری احمقانه ای بود... 😐👌🏻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.